torsdag, augusti 13, 2009

Trist, det är många som inte kan skriva kommentarer...

Har förstått att det är svårt att skriva kommentarer på min blogg. Vad trist. :-( Ja, verkar bara vara Jenny som kan, hacker där. ;-) Ja, Linda min granne har också gett kommenterer. Konstigt för de båda har egna bloggar, men dock inte på blogspot, som jag.

Min pappa kan uttrycka sig så roligt ibland. Har var irriterad och sa halv på skoj halvt på allvar, "ja det verkar som att "de" (blogspot?) anser att jag på något vis är handikappad när det gäller datorer, det blir en rullstolsikon när jag försöker skicka en kommentar!". ;-) Det är så lustigt för han har ju själv kunnat starta två "bloggar", en för mammas affär (http://prylarochpresenter.blogspot.com/) och en för pappas egna lilla firma där han säljer sina blekingsekor. Då accepteras han ju.

Får luska i varför det inte funkar... Återkommer i ämnet! ;-)

4 kommentarer:

  1. Ja men det brukar komma upp att man måste fylla i ett lösenord för att kunna skicka kommentaren, det är väl då rullstoeln dyker upp tror jag...kollar nu när jag klickar på skicka. Det kommer upp ett meddelande om att "din begäran kunde inte bearbetas". Då är det bara till att klicka på skicka kommentar igen.

    SvaraRadera
  2. gör man det kommer det upp en ordkontroll och då ska man skriva in ordet som står där i rutan vid rullstolen och sedan ska det vara klart.

    SvaraRadera
  3. Precis som Linda skriver så är det:-)
    Jag får oxå klicka 2 ggr, sen skriva in lösenordet. Lätt som en plätt, ha ha!!

    Men visst lite hacker borde jag vara med en i huset:-)

    Go natt
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Hejsan !
    Efter dessa hacker-tips så gör jag ett nytt försök. Du har en fin och trevlig blogg.
    ha en riktigt trevlig helg, vi ses på tisdag.
    Kram...Anette.

    SvaraRadera