söndag, augusti 30, 2009

Ååå, det fanns såååå mycket fint!




Första bilden. Jag föll för dessa "ljusbollar" i två olika storlekar. De var liksom gjorda i ståltråd som var formad huller om buller som ett klot. Man skall ha ett värmejus i . Dessa köpte mamma, jag paxade ett stort klot och ett litet. Skall jag ha i vardagsrumsfönsterna. :-)
Mittenbilden: Dessa underbara visdomsord som är så populära. Själv har jag Carpe Diem i mitt kök.
Sista bilden: Detta var inget mamma köpte till affären (he he FÖR dyrt!) men ack så läckert! Det är en matta i tovad ull som ser ut som stenar! Så otroligt vackert! Det fanns även stora tovade "stenar" som man kunde sitta på, ja som en slags puff.

1 kommentar:

  1. Hejsan Svejsan !
    Vilka fina saker det finns. Kanelbullen var helmysig, Ja en sådan vill jag ha.
    Vi ses på jobbet.
    Kram..Anette.

    SvaraRadera