torsdag, augusti 27, 2009

Freja (och Tuva litegrann!) är nyklippt.








Idag lyckades vi äntligen få till det så att Emelie som lovat att klippa Freja, kunde komma. Manda, Sanna och Nette kom bort de också, för Manda ville gärna klippa sig också.

Freja vågade sig på en "riktig" frisyr denna gången och hon blev sååå fin! Ser ut som en stor tjej plötsligt! :-) Och Freja blev allt lite "stolt", för Manda ville klippa samma frisyr som Freja. ;-)

Vi satt ute i trädgården, perfekt ställe att klippa på! Jag bara räfsade ihop allt hår och slängde sedan. Slapp dammsuga och sopa.;-)

Tuva ville ju också gärna klippa sig när både Freja och Manda gjorde det. Jag sa att jag kunde klippa hennes lugg sedan, men Emeli erbjöd sig att ta lite på Tuva också. Men Tuva skrek "nej" till luggen, hon ville bara ta bak för det hade ju Freja och Manda gjort. Men vi mutade henne så att Emelie kunde ta lite på luggen också. En glass funkar alltid som muta! ;-)

Nu måste jag packa vad jag ska ha med till Sthlm. Mamma och jag flyger dit i morgon kväll. Vi kommer hem på söndag kväll.

Ha en trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar