onsdag, augusti 19, 2009

Cancerbilder


Första bilden: Jag nyss hemkommen från sjukhuset. Har inte träffat barnen på två veckor. Freja visar sin tand hon har tappat då jag var borta. Hon tappade en väldig massa tänder våren/sommaren -07.
Nedersta bilden: första cellgiftsbehandlingen (håret ännu kvar, det rök efter den andra behandlingen) Se färgen på cellfifterna, hallonsaft-röd! ;-)
Tack grannen Linda för att jag fick scanna in bilderna hos er. (Vi var ännu antika då, och körde med filmrullar.) Jag var inte glad över att bli fotograferad alla gånger, men pappa var den som övertalade mig att ta bilder, och som tog massor på mig. Han gissade att jag skulle behöva se dem sedan. Och det är sant. Är tacksam att jag har lite bilder, man behöver det för att minnas och bearbeta tror jag. Ändå tog han inga bilder när jag var som sämst, då vägrade jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar