måndag, augusti 31, 2009

Ernst - barfota mannen





Han har skapat en läcker kollektion för agenturen Färg och Form. Vet att dessa bilder inte blev superbra men vill sätta i dem ändå. Jag har inte sett mycket av Sommar med Ernst i sommar men första avsnittet såg jag. Då gjorde han en enkel variant av dessa stora hängande "ljusmojänger". De har så läcker och stilren design! Han har även designat en ljusstake som ger en så läcker skuggeffekt på bordet. Det är så kul att komma till Färg och Forms monter för mamma är "storkund" där och behandlas som en "prinsessa"! ;-) Mamma har köpt in hela Ernst sortiment till sin affär. De har även annat läckert, bla det läckra Moln-sortimentet.
På översta bilden en väska jag förälskade mig i, också från Färg och Form, den blev inköpt vill jag lova! ;-)

1 kommentar: