fredag, augusti 14, 2009

Martin Stenmark

Ja, har glömt berätta att vi såg honom på Astrid Lindgrens Värld! ;-) Han stod vid stora scenen i "Törnrosdalen" och tittade på Emil-teatern med sina barn! Ja, Martin "Las Vegas" Stenmark som är tillsammans med Hanna Hedlund.

Svärmor Mia är ju rolig, hon stod lite vid sidan om, och när jag kom fram till henne efter teatern sa hon "Ingemar Stenmark är här". Va, ja ha, tänkte jag, Ingemar Stenmark... Ja han har ju ny familj med ett litet barn har jag för mig, så visst kan det vara han! Men sedan sa tjejen som stod bredvid "nej MARTIN Stenmark var det"! Ja haaa sa jag, ja han har ju två små barn och är ju himla "folklig" liksom. Tyvärr såg jag bara ryggen av honom... ;-) Han hade dock en hel-häftig hatt på huvudet. :-) Kul att se att "di kända" gör ungefär samma saker som oss andra "dödliga" på sommaren. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar