lördag, augusti 01, 2009

Jag och handdesinfektionen är goda vänner!


Städa städa varje fredag (lördag) det tycker jag är kul... INTE! ;-) Hade så gott som nystädat hus, men nu har jag kört en runda till. Allt för att vinna över magsjukesmittan! ;-)
Har kört med DAX handdesinfektion och Instant Foam som dödar 99,999 % av bakterierna. Den sistanämnda kör vi även med på jobbet. Jag hittade den på Järnia av alla ställen. Instant Foam är mycket skönare än Dax. Den blir liksom som ett lätt skum när man trycker ut det i handen och är liksom mer "flyktigt", DAX-gelen är kladdig och äcklig tycker jag.
Har tagit desinfektion på alla handtag, tvålpumpar, mm för att få bort alla eleka bakterier.
Jag hoppas jag har lyckats för nu vill vi ha hem barnen. ;-) Hoppas på att de kan komma hem imorgon... :-)
Och NEEJ, detta är INTE reklam för desinfektionsmedel även om det låter så! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar