måndag, september 14, 2009

Som när jag och brorsan var små!


Titta på alla cyklar på uppfarten! Mitt minne av min tidiga barndom, är en massa cyklar på uppfarten och kompisar i massor. Härliga minnen! Jag bodde alltså i det bostadsområde vi bor i nu, tills jag var sju år (brorsan var 14 år), då flyttade vi till Sthlm och då blev kompiskonstellationerna lite annorluna, jag lekte då på lite annat sätt. Men jag har goa minnen även från Sthlms-tiden.
Sista bilden, vår härliga kaffekvarn. Vi har börjat köpa hela kaffebönor och mala istället (i alla fall på helgerna när man hinner), det blir sååå gott! :-)

1 kommentar:

  1. Vi hoppar grill kvällen, medd dagis då jag hämtar kl 16. Ha ingen ork lr lust:-(

    Hopaps inte Emmie ha koll bara men vi skall ju köpa Mc D så hon glömmer det fort, hoppas vi;-)

    Trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera