onsdag, september 09, 2009

Nostalgitripp....


Oj, har liksom kommit in i skol-plugga-svängen igen! :-0 Först hade jag då ett trevligt givande samtal med Frejas fröken idag, sedan har vi på mitt jobb en förälder som läser till lärare och som håller på och jobbar med sin engelskauppsats. Oj oj, jag minns plötsligt alla de uppsatser jag skrev när jag läste på högskolan.... Nu när jag tittar i dem fattar jag inte att jag har skrivit dem!!! :-0 :-)
Ha ha, jag har faktiskt små planer på att "läsa in" så att jag även får förskollärarkomptens. Jag har varit i kontakt med Växjö universitet om detta för ett år sedan, men känner att jag väntar något år till, så att barnen blir lite äldre först.

1 kommentar:

  1. Ja men visst är det så, man tittar på sina uppsatser och tänker - men oj kan jag uttrycka mig på det viset ;D

    SvaraRadera