torsdag, september 17, 2009

Marimekko-bricka

Igår var jag på mitt sista "stormöte" ("föräldrarmöte") på jobbet. I en av punkterna har vi i personalen ordet och då drog vi först den information vi skulle dra, sedan ville jag bara tacka för min tid där (ett år, som har gått så RUSKIGT fort!). Jag fick tårar i ögonen och kände att jag ville inte bli långrandig eller så, så jag tackade bara och sa att jag hade trivts toppenbra! :-) Då reste sig ordföranden och jag fick en present och en lång kram, det kändes liksom så gott!
I presenten låg alltså en Marimekko-bricka! :-) Det var bara så rätt, en grön Marimekko-bricka, det är liksom bara jag! Jag älskar ju Marimekko! ;-)

Imorgon blir jag dock hemma för vård av barn... När jag kom hem idag såg jag på en gång att Freja inte var pigg. Jag ser det både på hennes ögon och så kändes hon varm. Och jo då, 38.8... Hon har suttit i soffan hela kvällen och somnade även där. Hon låter inte förkyld eller så, men det kan ju komma under natten kanske.

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar