onsdag, juli 22, 2009

Oj vad Freja kan stå fint på händer!

Manda (Frejas kompis Sannas storasyster) har lärt Freja stå på händer och göra kullerbyttor i vattnet. Freja är så glad att hon kan nu! :-)

Jag tycker det ser riktigt "fint" ut. ;-) Min kompis Cissie (som jag gick på Michael Jackson-konserten med) gick på konstsim minns jag. Kanske något för Frejan när hon blir äldre...? ;-) Hon älskar ju sin gympa hon går på.

Cissi försökte en gång i sjuan dra med mig på konstsim, men det var då inget för mig! Jag ägnade hela passet åt att försöka dyka, det är liksom a och o i konstsim att kunna det! ;-)

Jag lärde mig simma i fyran. Det var jag och några till som fick "extra hjälp" med att lära oss simma. Jag minns det som både roligt OCH lite jobbigt... Men rent instinktivt vill jag att Freja (och Tuva så klart) ska kunna simma i alla fall INNAN de går i fyran! Därför satte vi Freja i simskola när hon var fem år. Magnus däremot är superduktigt på att simma, han tävlings-simmade under hela sina tonår.

Idag har barnen annars sugit märgen ur, och njutit av, ännu en oändlig bekymmersfri sommarlovsdag. :-)


Ta hand om dig/er!

1 kommentar: