lördag, oktober 03, 2009

Nu kommer bildskörden.








Första bilden. Det fina armbandet från ett smyckesföretag som heter Dag & Natt.
Andra bilden. Den goda exotiska plankan vi åt på kvällen. Mmmmm!
Tredje bilden. Min morotskaka.
Fjärde bilden. Fatet med chokladbollarna och bokpaketet till förskolan. Fatet köpte jag på Willys. Det var så läckert, knallrosa med vita prickar. Förskolan fick behålla fatet. Jag köpte några st så jag har hemma. Bra att ha grej om man tex är bortbjuden, alltid kul att fylla med något roligt ätbart kanske. :-)

2 kommentarer:

  1. Kul bli "uppvaktad", och uppvakta;-)
    Måste nog till Willys kolla in fat o skålar du köpt, jag som älskar rosa;-)
    Trodde inte du gillade rosa, du säger alltid du ej "är" rosa:-O

    Ha komm i min blogg på din komm;-)

    Nu bli det bingen, trött som få..
    Kram go natt.
    jO

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ej rosa i heminredning (ja förutom i tjejernas rum!). Men just som coolt uppläggninsfat eller på kommande barnkalas! :-) Jag köpte två rosa med vita prickar, ett limegrönt med vita prickar och ett cerisrött med vita prickar. De låg i en sån tio kr låda och jag tog de sista, men de kanske lägger dit fler.

    Nu till Leklandet med barnen!
    Kram.

    SvaraRadera