onsdag, oktober 07, 2009

Min sinnestämning...


Massor av nya intryck, nya namn på barn, nya rutiner, nua arbetskamtaret, ny "roll" i arbetslaget att liksom "hitta"...

Dessutom pajade bilen i mån! Nu får vi pussla med buss och lånebil vissa dagar... Hoppas på att Volvoverkstaden snart fixar vår bil! Jobbigt med sånt strul när man egentligen har helt och fullt upp med att komma in i sitt nya jobb men ändå hinna få familjen att funka...

Idag ons har allt dock blivit bättre på jobbet, har kommit in i det litegrann nu bara på dessa dagar. Men igår kväll somnade jag kl halv åtta, FÖRE Freja. ;-) Jag la mig med Tuva efter vällingen.

Nu ska jag iväg på föräldrar möte på nya jobbet. Mitt in i verkligheten! :-)

Ha det bra! :-)

2 kommentarer:

  1. Oj fullt ös:-O Då är ju krabb med bilen det sista man vill ha.-(

    Ingen gympa för barnen i kväll då?
    Kram o ha det gott.
    JO

    SvaraRadera
  2. Hejsan Christina!
    Visst är det så att man älskar bilen när den fungerar och rullar på, när den går sönder får man lätt hatkänslor. Inte blir det bättre när räkningen från bilverkstaden kommer. Men sen när bilen rullar igen så känns livet så lätt.
    ha det så jättebra!
    kram från...Anette.

    SvaraRadera