lördag, oktober 17, 2009

Ett annat Rosa Bandet.


Det är ju numera många aktörer som säljer Rosa Bandet, tex GuldFynd. Och det är ju bara roligt, det blir ju bara mer pengar till forskning mm. :-)

Affären Dag & Natt inne i Wachtmaister hade en stor Rosa Bandet brosch på en skyltdocka. Sååå läcker! I samma storlek som reflexen (om du/ni sett den) ungefär. Alltså mycket större än de pinsen vi säljer och GuldFynds i strass. Jag var tvungen att fråga om Dag & Natt sålde sådana. Då sa den trevliga expediten att de fick dem från ett BH-företag, Abecita, och att de hade bestämt sig för att sälja dem och ge pengarna till bröstcancerföreningen.
Jag har satt min på min svarta ull-vinterjacka. Det behövdes något större på den! :-) Men jag har vanliga pins på andra plagg, och det klassiska i riktigt "band" så att säga, och reflexer mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar