tisdag, november 17, 2009

Mastodontdagen avklarad i vanlig ordning.



Ja, mina tisdagar är aningens tunga. ;-) Men har hållit huvudvärken i chakt flera tisdagar på raken nu! ;-) Kan känna att öppningsdagarna många gånger kan vara tuffare, även om man då slutar tidigt.

Annars har jag lite ont i min högra axel, ovanligt att jag har värk, ja förutom huvudvärken som många gånger tillhör min vardag. ;-) Vet inte vad jag har gjor med min axel... Kanske överansträngd? Jag använder i stort sätt enbart min höger arm, jag får inte bära tungt med min vänsterarm pga bröstoperationen då de tog bort 13 lymfkörtlar. Det jag kan få är sk Lymfödem, med konstant svullen arm, vilket vore trist, så ung som jag är.
Bilderna: Freja ser rolig ut, hon sitter och gör läxan med en mask hon har gjort på fritids på huvudet. Freja var på allmänt flamshumör då jag hämtade henne hos en klasskompis idag. Hon följde med kompisen och hennes 18 årige storebror hem från fritids idag. Spännande! Han hade faktiskt gjort köttbullar och makaroner till tjejerna! De hade varit och handlat med honom på Ica efter fritids.
Sista bilden, den boken jag och Freja läser just nu. Är upplagd som en dagbok liksom. Vi gillar den båda två! Lite kul för den handlar om december månad - julmånaden! :-)
Må väl!

1 kommentar:

  1. Kul bok kanske man skulle låna..
    Är aldrig på bibblan, dumt egentligen:-(

    Trevlig dag, torsdag.
    Kram Jenny

    SvaraRadera