tisdag, februari 09, 2010

Uppe fem i morse...


Ja, det är hårda tider! ;-) Börjar jag halv sju måste jag gå upp så tidigt för att hinna med bussen. Men jag har faktiskt sovit bra i natt, det är inte alltid jag gör det då jag ska upp så tidigt.

Idag fick Sanna följa med Freja hem. Vi hade en så trevlig pratstund när vi traskade hemåt. Det är himla kul att verkligen prata och höra vad tjejerna har att säga. :-) För de har massor att berätta oftast!

De har lekt och lekt, först skola, och sedan superhjältar! De var för sköna, i korta kjolar och mantlar, "flygande" genom luften med ena handen fram liksom.

Idag skickade jag Magnus till Rusta för att köpa ytterligare en rund stjärn-badrumsmatta. Kände att bara en var för klent till vårt långsmala badrum. Det blev så fint med två st! Första badrummsmattan som jag har hittat med exakt samma blå färg som vårt kakel.

Nu ser vi Bygglov, sedan väntar sängen för mig. Jag är trött!!! ;-)

Må väl!


1 kommentar:

  1. Ellen ritade sina gardiner o hjärtan lampan:-)
    Bytte till dem igår, passar ju nu till alla hjärtansdag:-p

    Trevlig kväll.
    Kram J

    SvaraRadera