söndag, februari 21, 2010

Hostar i kapp...


Sent söndag kväll...

Tjejerna ligger och hostar i kapp i sömnen nu... De är väldigt förkylda inser jag nu. Jag blev förkyld under dagen i dag. Trodde först det var Mysan (mamma och pappas hund) jag reagerade på med nysningar etc, eftersom jag började precis när de kom vid tolvtiden. Men det har bara eskalerat under eftermiddagen och kvällen. Nu nyser jag i ett i ett... Mår ändå hyfsat, ska inte klaga, bara nysningar än så länge. Värre om jag också börjar hosta, som barnen. Kan nog bli problem med sövning mm vid operationen på tor.

Hoppas min förkylning inte blir värre nu, så operationen kan bli av som planerat!

Håll tummarna, hör ni! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Här är det 3 barn som hostar, tvillingarna på bättringsvägen men Emil började hosta idag. Så hopplöst! :( men vad gör man!

    Hoppas det går över snabbt!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig/er. Här hemma är det lugnt i dag. Nu ha vi sett filmen Upp men barnen gillade inte den:-( Den var sådär!! Åt lite räksmörgås till.

    M och barnen varit ute o gjort liten snökoja:-)
    Fikade, kallt dock:-(

    Nu ser dem Tingeling i Ellens rum, den senaste.
    Den gillade dem iaf!!

    Skall blogga nu.
    Kram Jenny

    SvaraRadera