onsdag, februari 17, 2010

Onsdag igen


Imorgon torsdag kl 07.11 sätter jag mig på buss 600 mot Karlshamn. Mamma kommer att stiga på i Ronneby. Hon ska vara med som "sällskap" under dagen. Skönt att slippa åka själv.

Magnus var mina ögon och öron när jag fick cancerbekedet och var med på alla sjukbesök mm runtomkring. Men imorgon ska Magnus själv lägga sig på opertionsbordet och låta operera bort sina polyper i näsan. Den operationen görs under lokalbedövning här på sjukhuset i Karlskrona. Men på operationsdagen nästa vecka ska han skjutsa mig till Karlshamn - och hämta mig dagen efter. Om man inte får någon typ av taxi därifrån till Karlskrona. Antagligen sådan praktisk information jag får imorgon vid inskrivningssamtalet, plus provtagning mm.

Sätter in bild på vackra blommor från vårt uterum i somras (plockade i vår trädgård), bara för att bilden gör mig så GLAD. :-)

Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Lycka till, det kommer gå bra vännen. Tänker på dig. Skönt ha mamma med.

    Om du hör nåt i luften som surrar så är det bara vi som hurrar:-) GRATTIS Christina på din födelsedag. Kramar från Jenny m familj.

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!!

    SvaraRadera