måndag, mars 08, 2010

Har lekt vid datorn idag.

Freja och Tuva maj 2007.

Tuva 9 månader, Freja 3 månader.

Nytagen bild på tjejerna i nya Blingo-kläderna. Glamour på hög nivå! ;-)


Ja, det är väl ungefär det jag fixar nu.

Usch, vill inte vara gnällkärring, men alltså jag är ju hemma för att vila upp efter operation som det står i sjukintyget. Jag tänkte jag kunde vikt lite tvätt idag, men den smockfulla korgen var i tvättstugan i källaren, och den orkar eller kan jag inte bära upp... Nu har Magnus lovat att bära upp den till mig imorgon, så jag kan vika lite då. För lite VILL jag bistå med i familjen. Det underlättar för alla.

Jag har suttit och lekt med bider på en rolig hemsida: http://www.photofunia.com/

Sedan har jag, KORS I TAKET, gått med i Facebook. ;-) Kommer väl inte att skriva massor där eller så, men många i "byn" är med, och de flesta är "klasskompis-mammor" till Freja. Bra att vara lite social, och "hänga med", vilket jag ju är. ;-)

Må väl!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar