tisdag, december 22, 2009

Stolarna


Ååååå, vi blev så glada för stolarna mamma har klätt om! :-) De är som karameller i vardagsrummet!

Nu blev det väl aningens trångt i vardagsrummet kan jag tycka, då vi ju har julgranen också, men sedan kommer det bli så fint!

Nu har jag jobbat färdigt för i år, ja på jobbet alltså. Hemma lär man väl "jobba på" som vanligt antar jag! ;-) Sista timmen fram till fem idag verkligen släpade sig fram!

Nu har vi två hostande tjejer här hemma förresten... Freja börjar väl bli bättre, men nu hostar Tuva som en dåre... :-(

Må väl! :-)

2 kommentarer:

  1. gardiner i samma tyg hade blivit mer "enhetligt". Snyggt. Få be mamma sy mer:)

    Trevlig jul på er.
    Kramar J

    SvaraRadera
  2. Nej fy 17, inte gardiner i samma tyg. Blir FÖR mycket tycker jag. ;-) Däremot ska jag kanske ha endra gardiner, men som sagt inte i samma tyg. Hade blivit dyra gardiner också, då tyget kostar 1500 kr metern...

    God fortsättning! :-)

    SvaraRadera