tisdag, juni 01, 2010

Hej och hå, blå tå!




Vaknade och var faktiskt BÄTTRE i foten. Fortfarande svullen men inte alls som igår kväll! Den är ju också väldgt blå på hela yttersidan och långt fram i lilltån... Den är minder svullen idag än igår, men mer blå. ;-) När man ser den blir man förvånad över att jag faktiskt KAN linka/halta fram på den nu med hjälp av en krycka! Men det går! ;-) Har dock vilat mycket med foten i högläge i dag.

Typiskt att det skulle hända denna veckan... P-möte ikväll, stor "Vårfest" med föräldrar och barn imorgon, och på fredag ska vi åka till Kerativum med de barn som slutar och ska börja skolan. Jag ska gå på p-mötet nu i em/kväll. Blir hemma imorgon också, jag åker bara in på Vårfesten kl fem. Sen HOPPAS vi att jag har repat mig så pass att jag kan åka med till Kreativum på fredagen. Jag tänkter att torsdagen får ju vara en extradag om jag behöver det. Men det känns ok, hoppas jag ska kunna jobba redan på torsdag...

Nu kommer snart svärföräldarna och ska passa barnen då jag åker på p-möte. Magnus kommer hem i kväll. :-) Fick ett sms av honom vid lunch, då var han på Frankfurts flygplats och frågade om jag ville ha något från Tax Freen. ;-)

Må väl!

(Freja tog kortet på mig igår kväll, fotbilden tog jag själv.)

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Stackars dig, hoppas foten kryar på sig snart.
    Många kramar till dig från.....Anette.

    SvaraRadera