måndag, juni 28, 2010

Grattis, Bloggen 1 år!

Tänk ändå var fort ett år går!!! Nu har jag bloggat i ett år, som en dåre rent ut sagt! ;-) Nu kommer jag nog att ta det lugnare med bloggandet. Men jag tycker det är lite kul att ha mycket skrivet under ett år. Vill på något vis skriva ut allt jag skrivit i pappersformat. Ska ta redan på hur det ska gå till rent praktiskt.

Jag vet inte om det kanske blir så att denna bloggen kommer att tystna, men ändå finnas kvar på nätet som den ser ut nu, och att jag kanske startar en ny blogg som jag skriver i mer lite då och då. Vi får se. Just nu längtar jag bara efter semester. Då ska jag klura ut hur det blir med bloggandet i forstättningen.

Må väl! :-)

3 kommentarer:

  1. Kla<rt du skall blogga, men gör som jag då tid finns osv;-) Man ha ju ändå inte samma tid på sommaren. Men kan ju regna nån dag tex;-)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fortsätter blogga.
    Är alltid svårt att sätta en gräns för hur mycket man ska skriva osv. Men man får nog ställa sig frågan, för vem bloggar jag?
    Min egen skull? Skriver det jag vill och känner för eller?
    Jag med velig med min blogg, men är skoj att kunna gå tillbaka och läsa sen, därför fortsätter jag blogga nu när barnen är små. Tar ju faktiskt inte så många minuter att blogga!
    Lycka till med alla tankarna :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Hoppas allt är bra med dig. Jag tycker att du har en trevlig bloggsida och jag brukar titta in då och då.
    Hoppas du och din familj får en SUPER-DUPER-SOMMAR.
    Många kramar från...Anette.

    SvaraRadera