söndag, juni 06, 2010

Poolen fylld och inbadad

Den var väl färdigfylld vid lunch. Kl ett var de i poolen första gången. Kan det ha varit 14 grader i den då kanske? ;-)

Freja har idag haft klasskompisen Nellie här för första gången. Freja har lekt där en gång. Idag har de haft så roligt! De badade ju som sagt var, och efter det blev det lite molnigt, då lekte de inne i Frejas rum, både skola och sjukhus, och så kom solen igen och då badade och lekte de ute ända tills Nellie skulle hem. Tuva hade Alva här på förmiddagen och då lekte de ute alla fyra faktiskt. :-)

Tuva har nu visat mig att hon verkligen kan cykla. Jag sa till henne att jag kan inte springa med henne nu när jag har ont i foten. Men det behövdes inte alls! :-)

Ååååå, vad trädården är vacker nu när den står i full blom. Minns att jag tog massa kort på höstträdgården, idag har jag gått runt och tagit bilder på försommarträdgården. :-)

Ledig måndag imorgon. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar