söndag, juni 28, 2009

NU har lilla Christina börjat blogga!

Trodde jag väl aldrig, att jag skulle börja blogga, jag som varit så emot det... Men jag gillar att skriva och har senaste åren insett att jag BEHÖVER skriva för att må bra. Lite måste jag ju dessutom få användning för mina 80 högskolepoäng i sv och litt vet! ;-)


Jag heter alltså Christina, är 34 år. Bor med man och barn i ett samhälle i Blekinge.

Idag har bara varit en sådan där njuta-dag. Solen har skinit, barnen har lekt och lekt och lekt. Tuva har fått vara med till stor del, vilket betyder lite "lugnt" för mig. Då får jag liiite gjort, även om man ibland känner sig som värsta "service-människan"!

Magnus har börjat bygga "pump-hus" till sandfilterpumpen vi köpt till poolen. Den var så stor! Tidigare har vi kunna använda en upp och nervänd balja bara.

Ha det gott! På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar